в.д. начелник Управе: Рада Ћојбашић, дипл. правник
Извештај о раду Градске управе за стручне послове Скупштине, Градоначелника и Градског већа за 2022. годину усвојен је закључком Градског већа града Чачка, на седници одржаној 24. марта 2023. године.
Контакт особа за сарадњу са организацијама цивилног друштва.
У Градској управи за стручне послове Скупштине, Градоначелника и Градског већа обављају се послови који се односе на:
- стручне, нормативно правне, управно правне, студијско-аналитичке, оперативне, организационе и административно - техничке послове за потребе Градоначелника, Градског већа и помоћника Градоначелника (израду аката које доноси Градоначелник и Градско веће, а који нису у делокругу рада других градских управа),
- послове протокола за потребе органа Града, стручне послове у вези сарадње и удруживања Града са локалним самоуправама у земљи и иностранству, стручне и административне послове у вези са постављењем и разрешењем за које је надлежно Градско веће и Градоначелник,
- сазивање, припрему и одржавање седница Градског већа и стручних радних тела које образује Градоначелник и Градско веће, послове спровођења поступака финансијске подршке који нису у надлежности других управа,
- припрему конференција за медије и припрему информативних и документационих материјала за јавно наступање Градоначелника, заменика Градоначелника и чланова Градског већа, послове конверзацијског превођења и превођења докумената за потребе Градоначелника и других функционера Града,
- послове извештавања јавности о раду и активностима градоначелника и других функционера Града и друге послове у вези рада Градоначелника, заменика Градоначелника, Градског већа и помоћника Градоначелника.
Као посебне организационе јединице у оквиру Градске управе за стручне послове Скупштине, Градоначелника и Градског већа образују се:
- Стручна служба Скупштине града
- Кабинет градоначелника
Стручна служба Скупштине града обавља стручне, оперативне и организационе послове за потребе Скупштине града, њених радних тела, председника и заменика председника Скупштине града, као и послове који се односе на:
- припрему седница и обраду аката усвојених на седницама Скупштине града, избор, именовања, постављења и разрешења лица која бира, именује или поставља Скупштина града,
- израду појединачних аката о примањима и накнадама одборника у Скупштини града,
- јавност рада Скупштине града,
- уређивања "Службеног листа града Чачка",
- интернет презентације органа Града,
- стручне, саветодавне и административно техничке послове за потребе председника и заменика председника Скупштине града,
- информисање одборника и грађана о раду Скупштине града,
- припрему конференција за медије и припрему информативних и документационих материјала за јавно наступање председника и заменика председника Скупштине града и одборника, и друге послове у вези рада Скупштине града.
Кабинет Градоначелника обавља послове за потребе Градоначелника, заменика Градоначелника и помоћнике Градоначелника који се односе на:
- представљање и заступање Града,
- комуникацију и сарадњу Града са другим локалним самоуправама у земљи и иностранству и представницима државних органа, организација, удружења, привредних субјеката и других институција,
- организовање активности на прикупљању средстава намењених за реализацију развојних и других пројеката и утврђених обавеза Града,
- организовање протокола поводом пријема представника домаћих и страних институција и организовање посета представника Града,
- додељивања јавних признања Града,
- организовања манифестација од значаја за Град,
- пријем странака које се непосредно обраћају Градоначелнику и решавање по њиховим представкама, притужбама, захтевима и молбама,
- коресподенцију и превођење докумената за потребе органа Града,
- обраду и сређивање аката, предмета и документације везане за активности Градоначелника, заменика Градоначелника и помоћнике Градоначелника,
- односе са медијима и информације о активностима органа Града и друге послове за потребе Градоначелника, заменика Градоначелника и помоћнике Градоначелника.
У Градској управи за стручне послове Скупштине, Градоначелника и Градског већа утврђене су следеће организационе јединице: | ||
1. | Канцеларија за послове Градоначелника | |
2. | Канцеларија за послове Градског већа | |
3. | Канцеларија за стручна радна тела извршних органа | |
4. | Канцеларија за протокол и односе с јавношћу | |
5. | Стручна служба Скупштине града | |
а) | Сектор за Скупштинске послове | |
б) | Сектор за радна тела Скупштине | |
в) | Канцеларија председника и заменика председника Скупштине | |
6. | Кабинет Градноначелника |